Vuodesta 2005 lähtien, jolloin Nespresso yrityspalvelut perustettiin Suomeen, olemme intohimoisesti sitoutuneet kehittämään yritysten kahvikulttuuria ja rikastuttamaan kahvitottumuksia täyteläiseksi, herkulliseksi makuelämykseksi. Kestävä kehitys ja vastuullinen yhteistyö ovat kulmakiviä toimiessamme asiakkuuksien, työntekijöidemme, sekä muiden yhteistyökumppaniemme kanssa.
Ponnistelemme sen eteen, että kahvihetkenne HoReCa ja toimistoympäristöissä ovat ainutlaatuisia kokemuksia. Nespresson valikoima, johon kuuluvat kahvilaitteet, maitoratkaisut, Grand Cru kahvit sekä Nespresson tuotemerkin kansainvälinen tunnettuus kohottavat kahvihetken arvoa. Työntekijöidenne ja vieraidenne onnistunut kahvihetki tehostaa liiketoimintaanne.
Liiketoimintamme perustuu neljälle arvolle; Erinomaisuus, Intohimo, Jatkuva kehittyminen ja Vastuullisuus. Tavoitteenamme on aina tyytyväinen asiakas ja että koet näiden arvojen toteutuvan kaikessa toiminnassamme.
Liiketoimintamme arvot toimivat myös lähtökohtana uusille nettisivuillemme. Ensisijainen tavoitteemme on, että saat modernin ja helppokäyttöisen ostokokemuksen sekä kaikki tarvitsemasi palvelut yhdestä osoitteesta. Kysymykset 14 Grand Cru:sta, Nespresson kestävän kehityksen ohjelmasta, laitteiden vianmäärityksestä, laitteiden lainaamisesta tapahtumiisi, keskustelut myynti- tai asiakaspalvelun kanssa, asiakastietosi ja palvelusopimuksesi löytyvät nyt kaikki sivuiltamme, joten toivota tervetulleeksi uusi ja entistä parempi Nespresso-kokemus!
Toivotamme sinulle nautinnollisia kahvihetkiä Nespresson parissa ja toivomme, että nautit sekä inspiroidut Nespresson nettisivujemme palveluista.
PS: Otamme mielellään vastaan palautetta ja kehitysehdotuksia sähköpostitse!
(...)
I wanted to share the new commitments that Nespresso is taking to bring about a greater positive impact on the lives of coffee farmers and on nature.
30 years ago, we started a journey to offer you some of the finest coffees. What makes this experience even more unique is our conviction that coffee can be a force for good because it can shape communities and preserve landscapes for the better. As a valued Nespresso partner, you can also be part of this movement for change.
The new reality we are all facing has also moved us to accelerate our plans in order to achieve in 2 years what we had initially planned to accomplish over the course of 10 years.
(...)
Please do not hesitate to get in touch with your Premium Coffee contact and share your questions. My teams and I will do everything possible to answer any questions or take into account your thoughts as we continue on this exciting and critical journey.
I strongly believe doing is everything.
Guillaume Le Cunff
CEO Nespresso
Sini Pankka
Managing Director
Taija Palmunen
Customer Experience Manager
Simo Muinonen
Club & Service Specialist
Rinna Puustinen
Club Specialist & Invoicing
Mikko Uosukainen
Horeca Business Manager
Emmi Leppik
Sales Executive
Gren Zavjalov
Sales Executive
Mikko Näriäinen
Service Manager
Jarmo Nick
Service Specialist
Petri Kylander
Service Specialist
Sanna Löytönen
Finance Manager