Warning Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä. Sulkemalla tämän ilmoituksen tai valitsemalla "hyväksyn", hyväksyt evästeiden käytön käytäntöjemme mukaisesti.

YLEISET MYYNTIEHDOT

Voimassa kesäkuusta 2017 alkaen


Verkkokaupan yleisten ehtojen sovellettavuus
  1. Voimassaolevat yleiset myyntiehdot koskevat kaikkia Premium Coffee Oy:n verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia. Näitä ehtoja sovelletaan, elleivät osapuolet ole toisin sopineet.
  2. Asiakkaan tulee edustaa Suomeen rekisteröityä yritystä, jotta hän voi rekisteröityä verkkokauppatilaajaksi ja tilata tuotteita Premium Coffee Oy:lta Suomessa sijaitsevaan toimitusosoitteeseen.
  3. Kun rekisteröidyt tälle sivustolle vakuutat, että pakolliset rekisteröintitiedot ovat oikeita ja oikein täytettyjä. Sinun tulee ilmoittaa osoitteenmuutoksista tai päivittää muut muuttuneet tietosi tälle sivustolle viipymättä.
  4. Tehdessään tilauksen asiakas vakuuttaa lukeneensa, ymmärtäneensä sekä hyväksyneensä voimassaolevat yleiset myyntiehdot.
  5. Kun rekisteröidyt käyttämään tätä sivustoa sinua pyydetään luomaan salasana. Pidäthän tämän salasanan täysin luottamuksellisena etkä jaa tietoa kenenkään kanssa. Olet itse täysin vastuussa salasanan käytöstä ja sen alla tehdyistä tilauksista, vaikka ne tehtäisiin tietämättäsi. Jos tiedät tai epäilet, että joku on käyttänyt salasanaasi väärin, ilmoita siitä viipymättä Premium Coffee Finlandille
  6. Käyttäessään tätä verkkosivustoa, asiakas hyväksyy samalla käyttöehtomme sekä tietosuojakäytäntömme.
  7. Premium Coffee Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja julkaisemalla muutetut sopimusehdot verkkokaupan sivuilla. Uusimmat sopimusehdot ovat voimassa kaikkiin tilauksiin, jotka tehdään sen jälkeen, kun päivitetyt ehdot ovat luettavissa verkkosivuilla.

Maksutavat & hinnat

  1. Kaikki Premium Coffee Oy:n verkkosivuilla ja verkkokaupassa julkaistut hinnat ilmoitetaan eurossa, ilman arvonlisäveroa ja toimituskuluja.
  2. Premium Coffee Oy:n verkkokaupassa on käytössä seuraavat maksutavat:
    • Lasku
      • verkkolasku
      • paperilasku
    • Maksukortti
  3. Asiakkaan valitessa maksutavaksi luottokorttimaksun, antaa hän Premium Coffee Oy:lle oikeuden veloittaa kertaluontoisen maksun tilatuista sekä toimitetuista tuotteista. Paperilaskuista veloitetaan erillinen lisämaksu. Loppusumma ilmoitetaan asiakkaan hyväksyessä ja lähettäessä tilauksen eteenpäin verkkokaupassa.
  4. Maksuehto on 20 päivää laskun päiväyksestä ellei toisin ole asiakkaan kanssa sovittu. Viivästyneen maksun yhteydessä Premium Coffee Oy:lla on oikeus periä viivästyskorko, muistutusmaksu sekä tarvittaessa lainmukaiset perintäkulut.
  5. Premium Coffee Oy pidättää oikeuden tarkistaa asiakkaan luottotiedot tarvittaessa. Premium Coffee Oy voi vaatia ennakkomaksua tai kieltäytyä toimittamasta tuotteita tai palveluita, mikäli siihen on painava syy.
  6. Premium Coffee Oy pidättää oikeudet tehdä muutoksia hintoihin ja toimituskuluihin tarvittaessa.
Tilaukset ja toimitus
  1. Emme peri toimituskuluja, mikäli tilauksesi vähimmäisarvo on 375 €. Jos tilauksesi yhteissumma on arvoltaan alle 375 €, lisäämme tilauskohtaisina toimituskuluina 8 €.
  2. Toimitusaika tilauksille on noin 2-3 arkipäivää.
  3. Tilaukset verkkokaupasta eivät ole sitoavia ennen kuin asiakas on saanut Premium Coffee Oy:lta tilausvahvistuksen sähköpostiinsa.
  4. Premium Coffee Oy pidättää oikeuden kieltäytyä tilauksista mikäli asiakkaalla on luottohäiriöitä tai maksamattomia laskuja.
Tuotteiden vastaanotto
  1. Asiakas on velvollinen tarkastamaan vastaanotetut tuotteet toimituksen yhteydessä ja ilmoittamaan mahdollisista puutteista tai vioista Premium Coffee Oy:lle kirjallisesti 7 päivän kuluessa toimituksen vastaanotosta.
  2. Tämän sopimuksen nojalla toimitetut tuotteet ovat Premium Coffee Oy:n omaisuutta, kunnes ne on maksettu kokonaisuudessaan. Mikäli asiakas osoittautuu maksukyvyttömäksi, pidättää Premium Coffee Oy oikeuden periä takaisin maksamatta olevat tuotteet.

Vastuut

  1. Premium Coffee Oy:n vastuu tuotevirheiden korvaamisessa rajoittuu tuotteen vaihtamiseen tai korjaamiseen.
  2. Premium Coffee Oy ei ole vastuussa mistään suorasta tai välillisestä tulonmenetyksestä, joka liittyy Premium Coffee Oy:lta tilattuihin tuotteisiin tai niiden mahdollisiin vikoihin.
  3. Premium Coffee Oy ei vastaa vioista, jotka syntyvät mahdollisen sopimusrikkomuksen seurauksena. Vastaavasti Premium Coffee Oy ei ole vastuussa kahvikoneen vioista, jotka ovat seurausta laitteen väärinkäytöstä tai mikäli asiakas laiminlyö säännöllisen kalkinpoiston tai päivittäisen huollon.
  4. Premium Coffee Oy ei vastaa kahvikoneiden vioista, jotka johtuvat siitä, että asiakas on käyttänyt kahvikoneessaan tuotteita, joita ei ole Premium Coffee Oy:n valikoimissa. Näin ollen, asiakkaan oikeus reklamoida pohjautuu siihen, että kahvikoneessa käytetään ainoastaan Premium Coffee Oy:lta saatavilla olevia tuotteita.
  5. Mikäli asiakas haluaa liittää kahvikoneen suoraan vesiliitäntään, tulee hänen konsultoida Premium Coffee Oy:ta asennuksen yhteydessä. Asiakkaan vastuulla on myös huolehtia siitä, että vesiasennukset suorittaa siihen pätevöitynyt putkiasentaja. Mikäli asiakas ei noudata tätä säännöstä, Premium Coffee Oy ei ole vastuussa mahdollisista seurauksista.

Tuotevastuu

  1. Premium Coffee Finland Oy ei ole vastuussa omaisuudelle tai irtaimistolle aiheutuneista vahingoista, jotka syntyvät Premium Coffee Oy:lta tilattujen tuotteiden käytöstä.
  2. Premium Coffee Oy vastaa tuotevastuulain mukaisesti mahdollisista ei-kaupallisten viallisten tuotteiden aiheuttamista henkilövahingoista tai tuotevahingoista.
Omistusoikeuden säilyttäminen


Toimitettujen tuotteiden omistusoikeus pysyy Premium Coffee Oy:lla, kunnes tuote/tuotteet on maksettu kokonaisuudessaan Premium Coffee Oy:lle.


Kahvikoneen huoltosopimus
  1. Premium Coffee Finland Oy haluaa varmistaa, että Nespresso-kokemuksesi on aina mieluisa ja Nespresso Professional -koneesi toimii sille suunnitellulla tavalla. Siksi tarjoammekin kattavan huoltopalvelusopimuksen, joka kattaa teknisen tuen sekä kahvikoneenkorjauksen 2 arkipäivän sisällä, täyden konetakuun, ennaltaehkäisevän huollon kerran vuodessa sekä mahdollisuuden lainata vastaava kahvikone asiakkaan erityisiin yritystapahtumiin.
  2. Huoltosopimus sisältyy automaattisesti Nespresso Professional -kahvikoneiden hankintahintoihin. Huoltosopimus on keitinkohtainen.
  3. Huoltosopimuksen kesto on 12 kuukautta.
  4. Huoltosopimus uusitaan automaattisesti uudeksi 12 kuukauden jaksoksi. Huoltosopimusta voidaan automaattisesti jatkaa viiden vuoden ajan.
  5. Asiakas voi irtisanoa huoltosopimuksen ilmoittamalla siitä Premium Coffee Oy:lle viimeistään kolme kuukautta ennen uuden 12 kuukauden pituisen huoltosopimuskauden alkua.
  6. Huoltosopimus laskututetaan asiakkaalta 12 kuukauden välein.
  7. Huoltosopimuksen edellytyksenä on, että asiakas käyttää Premium Coffee Oy:n toimittamissa koneissa Premium Coffee Oy:lta tilattuja tuotteita. Asiakas rikkoo huoltosopimuksen ehtoja, mikäli kahvikoneessa käytetään tuotteita, joita Premium Coffee Oy:lta ei löydy valikoimistaan. Premium Coffee Oy:llä on tällaisessa tilanteessa oikeus irtisanoa huoltosopimus välittömästi.
  8. Premium Coffee Oy pidättää oikeuden kieltäytyä jättää huoltamatta kahvikonetta (vaikka koneessa olisikin voimassaoleva huoltosopimus), jos asiakas on käyttänyt koneessaan tuotteita, joita Premium Coffee Finland Oy ei ole toimittanut asiakkaalle. Premium Coffee Oy pidättää myös oikeuden tarvittaessa laskuttaa asiakkaalta erillisen palvelumaksun kulloinkin voimassa olevien listahintojen mukaisesti.
  9. Huoltosopimuksen edellytyksenä on, että ainostaan Premium Coffee Oy:n henkilökunta tai sen pätevöittämä henkilö saa tehdä huoltotöitä Nespresso-koneille (poislukien kalkinpoisto-ohjelma Premium Coffee Oy:lta saatavilla tuotteilla).

Määräalennus kahvin kulutuksen perusteella

  1. Asiakas on oikeutettu saamaan määräalennuksen kahvin kulutuksesta riippuen. Alennus perustuu asiakkaan kahvinkulutukseen 12 kuukauden ajalta.
  2. Alennusprosentti tarkistetaan ja päivitetään vastaamaan kahvin todellista kulutusta 6 kuukauden välein. Premium Coffee Oy pidättää harkinnanvaraisen oikeuden muuttaa nykyistä alennusprosenttia, mikäli asiakkaan kahvikulutus ei täytä kyseisen alennuksen edellytyksiä.

Premium Coffee Finland OY
Vilhonvuorenkatu 11 A 10, 00500 Helsinki
ALV-numero: FI19965013
Yrityksen rekisterinumero: 1996501-3

Ingenico ePayments Merchant Services Contract

Personal Data Legislation

Furthermore we hereby inform you, in connection with your order, your personal data relating in particular to your identity, domicile, personal status, phone number, email address, bank card and bank account numbers, or to the transactions you enter into or payments you make, are processed by Ingenico Financial Solutions SA/NV (“Ingenico FS”) i) with the purpose of allowing us to be able to perform our agreement with [name of the Merchant], ii) with the purposes of fraud monitoring and fraud management (determining the risk levels associated with transactions, detecting and managing any resulting alerts), and iii) with the purpose of compliance with Ingenico FS’ legal obligations under the applicable legislation relating to the fight against money laundering and the financing of terrorism and (iv) with the purpose of compiling market analysis, statistics, analysis of transaction data, improvement of the service provided by Ingenico FS.

The collection of your personal data is a mandatory requirement for these purposes. Without this personal data your transaction could be delayed or rendered impossible and your order cancelled.

Please be informed that Ingenico FS, with registered seat at Boulevard de la Woluwe 102, in 1200 Brussels and with company number 886.476.763 is the data controller for such data processing.

Ingenico FS will not communicate your personal data to third parties, except in the following two cases:

  1. Communication by Ingenico FS of personal data to its , affiliates, subcontractors or other parties with whom Ingenico FS has a contractual relationship and that provide services for / assistance to Ingenico FS in the framework of i) the performance of the agreement between us and Ingenico FS, ii) fraud prevention and management and iii) with the purpose of compliance by Ingenico FS with its legal obligations under the applicable legislation relating to the fight against money laundering and the financing of terrorism and (iv) communication to third parties of anonymous or aggregated data. The third parties that are providing service/assistance to Ingenico FS with regard to fraud monitoring and fraud management can insert your personal data into their own specific database(s) that is (are) used by them to provide services for a multitude of merchants to prevent and manage fraud.
  2. If Ingenico FS is required by law to communicate certain information or documents to the National Bank of Belgium, to the Financial Intelligence Processing Unit (CTIF-CFI), to similar Belgian or foreign authorities, or generally speaking to any judicial or administrative authority, law enforcement authorities or any legal or administrative authorities. Communication of personal data to those entities will be limited to the extent necessary or required under the applicable regulations.

Furthermore, a fraud may give rise to the recording of certain personal data relating to you in a dedicated file managed by Ingenico FS. The purpose of such file is to retain a trace of previous frauds, in particular to provide information for criteria used to evaluate transaction risks and the scoring templates used for this purpose. The recording of your data in this file may also lead to you being assigned a higher risk level in the event of any subsequent order placed with a merchant that is customer of Ingenico FS, and consequently could potentially lead to the rejection of this order.

You are entitled to have access to your personal data and have the right to query, access and correct your data, as well as the right to object, for a legitimate reason, to the processing of your personal data. For the exercise of these rights, please address a written request (by registered mail), dated and signed, to the registered office of Ingenico FS (see above) or send an e-mail to privacy@fs.ingenico.com and mention in this letter or e-mail your name, address and telephone number where you can be reached during office hours, and enclose a copy of both sides of your identity card or passport. You may hide the data that you are not required to provide according to your local legislation.

Furthermore, we hereby inform you, in connection with your order, of fraud monitoring and fraud management activities which means that your personal data will be subject to further processing in addition to the processing of card not present payments. Ingenico Financial Solutions SA/NV (Ingenico FS) is the data controller for this additional processing intended to prevent and combat fraud, determine a risk level and model the score.

Any fraud may result in the recording of your personal data in a file managed by Ingenico FS in order to retain a trace of frauds, in particular to provide information for criteria used to evaluate risks and the score templates used. This recording of your data may also give rise to you being assigned a higher risk in the event of any subsequent order placed with a merchant that is active in the same type of industry/sector and that is using the services of Ingenico FS, and could potentially lead to the rejection of this order by the merchant.

You have the right to query, access and correct your data, as well as the right to object, for a legitimate reason, to the processing of your personal data. To exercise this right, you can send a letter to: Ingenico Financial Solutions SA/NV - Legal department "data protection" - Boulevard de la Woluwe 102 – B-1200 Brussels (Belgium), or send an email to: privacy@fs.ingenico.com, accompanied by a signed copy of proof of identity”. You may hide the data that you are not required to provide according to your local legislation.

Your personal data relating in particular to your identity, domicile, personal status, place of birth, phone number, and the other personal data collected to comply with the legal obligations of customer identification resulting from the legislation relating to the fight against money-laundering and the financing of terrorism, are processed by Ingenico Financial Solutions SA/NV (“Ingenico FS”) with the purpose of compliance with Ingenico FS’ legal obligations under the applicable legislation relating to the fight against money laundering and the financing of terrorism.

Please be informed that Ingenico FS, with registered seat at Boulevard de la Woluwe 102, in 1200 Brussels and with company number 886.476.763 is the data controller for such data processing.

Ingenico FS will not communicate your personal data to third parties, except in the following two cases:

  1. Communication by Ingenico FS of personal data to its, subcontractors or other parties with whom Ingenico FS has a contractual relationship and that provide services for / assistance to Ingenico in the framework of i) the performance of the agreement between us and Ingenico FS, and ii) with the purpose of compliance by Ingenico FS with its legal obligations under the applicable legislation relating to the fight against money laundering and the financing of terrorism.
  2. If Ingenico FS is required by law to communicate certain information or documents to the National Bank of Belgium, to the Financial Intelligence Processing Unit (CTIF-CFI), to similar Belgian or foreign authorities, or generally speaking to any law enforcement authority or judicial or administrative authority. Communication of personal data to those entities will be limited to the extent necessary or required under the applicable regulations.

You are entitled to have access to your personal data and have the right to query, access and correct your data, as well as the right to object, for a legitimate reason, to the processing of your personal data. For the exercise of these rights, please address a written request (by registered mail), dated and signed, to the registered office of Ingenico FS (see above) or send an e-mail to privacy@fs.ingenico.com and mention in this letter or e-mail your name, address and telephone number where you can be reached during office hours, and enclose a copy of both sides of your identity card or passport. You may hide the data that you are not required to provide according to your local legislation.

Premium Coffee OY

Vilhonvuorenkatu 11 A 10, 00500 Helsinki
ALV-numero: FI19965013
Yrityksen rekisterinumero: 1996501-3